Op dit adres zit nu: Tafelen

1. Ook ik via vakantieveilngen een bezoek gebracht naar dit restaurant (show Rob en Emiel / magic wokshow)

Vermoedelijk zal het zo zijn dat wanneer je gewoon daar gaat eten zonder Rob en Emiel, zonder vakantieveilingen dat je gewoon een redelijk wok restaurant bezoekt.

Dit was nu net iets anders daar er niet van de plaat gegeten kon worden en ook niet kon worden gewokt.
    Er was sate, babi pangang, en nog enkele Chinese gerechten, soep, loempiatje, kroepoek en ijs en vruchten.

De avond verliep vrij ongeorganiseerd, rumoerig, gehaast.
    10 minuten om snel wat te eten / show Rob en Emiel / een uurtje eten / show Rob en Emiel.
    (terwijl wij zaten te eten zat de andere groep naar Rob en Emiel te kijken en andersom).

De show was leuk, ik heb me prima vermaakt.
    Ik heb mijn buik vol gegeten met sate, en zoals hier al werd verteld: de prijs was vrij laag (ongeveer 30 euro voor 2 personen).
    Gezien de lage kosten vind ik niet dat ik mag klagen.
    Ondanks de gehaaste sfeer, en de beperkte keuze van het buffet.