Op dit adres zit nu: Tims Touch

1. oscar van leeuwen

Eigenlijk schrijf ik nooit een recensie, maar mijn ervaring in restaurant De Waterman wil ik graag delen.

In een klein gezelschap terecht gekomen na een lange dag hard werken. Uitgeput ploffen we neer op de stoelen en na een heel koud biertje en een ruim gevuld glas witte wijn was een bittergarnituur snel besteld. Even rust, alleen een uitzicht op de klein jachthaven, waar de bootjes vredig lagen. Toen de bittergarnituur gebracht werd, en diverse sausjes erbij stonden, was de bediening erg behulpzaam om een extra bakje pindasaus te verzorgen. Kosteloos, iets wat in de randstad niet meer gedaan wordt en al helemaal niet zonder kosten.

We besloten om meteen hier een klein hapje te eten. Echter klein bleek niet mogelijk. Porties zijn gewoon ruim te noemen. Heerlijk eerlijk eten in een familie restaurant. Warme bediening, prettige sfeer, hoog dorps ons-kent-ons gehalte, maar je voelt je geen buitenstaander.

Wel even uurtje rijden voor ons, maar zeker het bezoek waard.
    Kom snel iets openen in de buurt van Den Haag !!!