Op dit adres zit nu: Rossetti II

1. Krekeltje

Mocht je ooit van plan zijn om een romantisch dineetje te hebben, is dit restaurant een absolute AFRADER.
    Beginnend bij de bediening: ik weet niet of 't arme meisje zelf wist wat ze aan het doen was, maar het leek werkelijkwaar nergens op. Ze sprak geen woord Nederlands, wat niet eens het ergste was, met handen en voeten kwamen we er na een half uur zo ongeveer wel uit. Het eten was 1 één woord: dramatisch! T beroerd voor woorden. De carpaccio ging nergens over, 3 plakjes ossenhaas, een hele berg ijsbergsla (?) en citroensap erover heen gepleurd. Na het voorgerecht, waren we angstig om het hoofdgerecht te bestellen, maar zo optimistisch als we waren bestelden we beiden een pastagerecht. Werkelijk waar nog beroerder dan het voorgerecht, grove zoutkorrels, en een lading peper eroverheen. Toen de serveerster met handen en voeten vroeg of het smaakte, omdat ze zag dat we maar 2 happen genomen hadden, zeiden we eerlijk nee. Vond ze erg jammer, waarna ze ons (wel zo aardig) een drankje aanbood van 't huis. Deze hebben we voor onze eigen veiligheid netjes afgeslagen. Next time gaan we linea recta naar de Italiaanse pizzaria mochten we nog zin in italiaans hebben.