Op dit adres zit nu: De Brass

1. Wat een ervaring, als chef en voedingcriticus kan ik niet zeggen dat ik ooit in Zeeland zo lekker heb gegeten.
    Ik nam vis van de mijn en kreeg dit ook. Een bord mooi opgemaakt met allerlei verse gerechten. Verse sauzen, verse zeekraal, verse salade en vooral verse vis. Verser dan vers kon het niet zijn. Dit is geen gerecht voor een brasserie maar voor een sterren restaurant. Voor het eerst sedert jaren kreeg ik het volle palet van smaken en het ontroerde me dan ook dat ik dit hemels voedsel in mijn Goes vond. Ik kan het iedereen aanraden en het verdient dan ook alle lof en eer.
    Het is dan ook belachelijk goedkoop voor wat je krijgt, dit bord vol tongstrelende smaken met ook nog eens een aparte salade en pont neuf.
    Nou mensen, ga snel en reserveer op tijd, want dit culinaire hoogstandje mag je niet missen. Ik vond het een eer dit gerecht te mogen eten. Want na al die jaren kritiek te hebben gegeven heb ik eindelijk een gerecht gevonden dat mijn 10+ waardig is.