1. Afgelopen zomer met de familie op het terras een pannenkoek gegeten. Het begon al met dat er niemand kwam bedienen. Na 10 minuten toch maar eens naar binnen gelopen, waar niemand -noch gasten noch bediening- aanwezig was. Uiteindelijk kwam er dan toch iemand uit de keuken met een blik van 'Mot je wat?' Ook welkom!
    Toen de pannenkoeken eenmaal arriveerden waaiden ze nog net niet van ons bord af, zo dun waren ze! Van een Boerenpannenkoek mag je toch echt wel een stevige, goed belegde pannenkoek verwachten. Daarnaast viel de smaak ook nog eens behoorlijk tegen (sponzige structuur). Het vaak gemaakte grapje 'Zo, nu nog even langs Mc. Donalds...' werd bij ons noodgedwongen waarheid, aangezien we allen nog trek hadden na de karige pannenkoekjes. Voor het totaalbedrag hadden we liever uitgebreid in een gerenommeerd restaurant gegeten.

3,6