1. had me erop verheugt....., maar moet zeggen dat het echt tegenviel! Veel te veel te kleine tafels in het zaakje gepropt, met maar een doel, cashen! Het spontane voorstel om eens te starten met een "prosecootje" vind je aan het eind van de avond voor €5,- per glaasje terug op de rekening!! verder was de pasta (gewoon een bos spaghetti) niet vers, erg jammer. het zat stampvol en heel de avond is één grote act! Van de gillende relnicht tot de met mijnwerkerslamp uitgedoste eigenaar, het is één grote zeepbel. Eigenaar neemt zijn klanten voortdurend in de maling door in hun gezicht te lachen, maar achter hun rug een gefronst gezicht te trekken. Meerdere malen gezien. Zou me niets verbazen als de brandweer binnenkort dit verhaaltje uit komt blazen, qua indeling is het echt niet in de haak. O ja, de kapstok vind je achter je. Je stoel!