Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Eetcafe by JenJ

1. Ignazio, eigenaar en kok, maakt alles (zonder extra kosten) volgens jouw specifieke wensen (als je erom vraagt).
    Het eten is zeer goed, Italiaans bereid en niet duur in vergelijking met andere restaurants als je de kwaliteit in ogenschouw neemt en de op persoonlijke wensen gestoelde bereiding door een echte kok.
    We gaan er nooit heen voor pizza, maar wel voor de heerlijke groenten die altijd verrassend worden gevarieerd, allerlei soorten (ook vaak verse) vis, biefstuk, varkenshaas, kip maar ook om gewoon eens vegetarisch pasta te eten. De gezelligheid maken we zelf. We zitten er regelmatig (al jaren lang) van 17.00 tot 20.30 of nog later. We genieten eerst van de heerlijke gerechten, maken dan de fles wijn leeg met een kaasplankje en vervolgens sluiten we af met koffie. Een heerlijke avondvulling voor 30 tot 35 € per man afhankelijk van de gekozen gerechten.