1. Afgelopen zaterdag hebben we hier onbeperkt tapas gegeten met een bon van vakantieveilingen.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten echt slecht was.
    Ik mag toch zeggen dat we redelijk wat horeca- en tapaservaring hebben, maar nog nergens was het zo slecht als hier.
    De hapjes zijn erg simpel (schijfje tomaat met blokje mozzarella en een los blokje feta, dan kan ik ook snel twee hapjes maken). De warme vlees en vishapjes hadden veel te lang gelegen waardoor ze stuk voor stuk waren uitgedroogd.
    En voor de rest was het inderdaad veel frituur en veel vet. Een vette bak patat maakt inderdaad nog geen tapasgerecht.

Overall kreeg ik het gevoel dat er zo makkelijk en goedkoop mogelijk hapjes geproduceerd moeten worden en dat heeft helemaal niets meer te maken met koken of met liefde in de keuken.
    Kortom als je van tapas houdt moet je hier zeker niet zijn.

Om ook iets positiefs te noemen...de inrichting van de zaak is best aardig en het personeel was ook vriendelijk.

2,1