Op dit adres zit nu: Ron Gastrobar

1. Wat een top culinaire ervaring. Ruim van te voren gereserveerd en vandaag gezellig naar Amsterdam gereden. Eenmaal aangekomen bij Ron Blaauw's restaurant begon onze droomavond. Onze auto werd keurig geparkeerd en eenmaal binnen direct aan de bubbels. We zijn door het vakbekwame en vriendelijke personeel helemaal in de watten gelegd. Een scala van amuses, werkelijk juweeltjes, wat een smaaksensatie. We hebben gekozen voor een 6 gangen diner. Werkelijk alle gangen waren van een super niveau, een werkelijke smaaksensatie. Ik ben zelf al 25 jaar chef kok maar werd even stil van de culiniare hoogstandjes van Ron. Dit restaurant is 3 Michelin sterren waardig, werkelijk alles is tot in de puntjes geregeld. Wij komen hier zeker weer terug en kunnen iedereen dit klasse restaurant aanraden. Ron en team, onze dank voor deze superavond, wij hebben enorm genoten, tot snel.