Op dit adres zit nu: d'Oldekei

1. Op 8 oktober (via reservering) met 6 personen hier wezen bbqen. Uniek zijn de grills welke in de tafels ingebouwd.
    Ontvangst was spontaan en hartelijk waarbij duidelijk wordt uitgelegd hoe te werk te gaan met de grill en eten.

Direct is een warm donker volkoren brood met kruidenboter geserveerd. Zeer smakelijk.
    Er was een ruime keuze uit vele vlees soorten en twee vis soorten. De kwaliteit van vlees en vis was goed en vers.
    Enkele vlees soorten waren gemarineerd en gekruid. Persoonlijk vonden wij de lamskotelet(dun) te gekruid tov de dikte. De speklapjes mogen ook wat minder zout.
    De gast zou dan zelf wat kruiden etc. naar wens kunnen toevoegen.
    De zelf gemaakte salades waren voortreffelijk. Met name de Tonijnsalade. De warme gerechten waren goed op temperatuur. Het eigengemaakte Varkensvlees in roomsaus vonden wij heerlijk. De groene sla was helaas niet echt vers te noemen. Wat wij misten was een lekkere frisse tomaten/mais/paprika salade. Echt lekker waren de aardappelrozetten uit de oven.
    Het ijsbufet bestaat uit 10 standaard smaken waarbij diverse sauzen en slagroom kunnen worden toegevoegd.
    Als laatste was er de verse koffie.

Voor de prijs/kwaliteit € 25,00 pp. onbeperkt eten en drinken vonden wij ons etentje bij BBQ Melvin geslaagd.

NB. als medewerker in de claening viel op, dat het interieur goed schoon was terwijl er 12 bbqs staan te werken met afzuiging.