1. Afgelopen vrijdag me meisje meegenomen naar Zorba in Beverwijk omdat ze jarig was.

We waren lekker vroeg aanwezig (17:15), en er zat nog helemaal niemand in het restaurant.
    Wij hadden best wel honger, dus dit kwam mooi uit (dachten wij!)

We hadden onze bestelling gedaan: stokbrood met wat kruidenboter, vooraf, hoofdgerecht en drinken.

Uiteindelijk na een half uur maar eens gaan vragen of we nog dat stokbroodje konden verwachten (Het meisje wat ons bediende was volgens mij nieuw, dus zij kon er verder niet veel aan doen), met de gedachte dat we ons voorgerecht al bijna zouden gaan krijgen. Wat uiteindelijk na bijna 50 minuten kwam (dit terwijl er mensen na ons hadden aangeschoven en eerder geserveerd kregen).

Ons voorgerecht werd eindelijk geserveerd. Me vriendin had inktvissalade en ik had keftadia. Wij konden het niet begrijpen dat we bijna één uur hebben moeten wachten op ons voorgerecht. Ik had een paar gehaktballen in saus die wat koud waren en mijn vriendin had wat inktvis met wat sla erdoorheen. Ondertussen wat extra drinken besteld, en dan moet je daar vervolgens bijna 10 minuten op wachten, terwijl je de serveerster niks ziet doen achter de bar (mensen achter ons hadden ook 20 minuten voor ons koffie besteld en nog niet gekregen).

We hadden onze hoop verzameld voor het hoofdgerecht. Na bijna 1,5 uur daar op gewacht te hebben kregen wij eindelijk ons hoofdgerecht. De presentatie op het bord was niet echt mooi te noemen, bij de bestelde schotels kregen we een bakje sla in de vorm van een smiley. Het eten was zelf wel te doen.

We besloten maar geen toetje te doen, omdat we geen geduld meer hadden om hier wéér lang op te moeten wachten.

Ik houd erg van Grieks eten, maar dit is een zaak waar ik helaas niet al te snel zal terug komen.