Op dit adres zit nu: Restaurant Luchthaven Lelystad

1. Y 343 punten

Leuke, kleine kaart, met lokale producten.
    Eten wordt snel opgediend. Zout en peper werden bijgezet, was idd nodig. De eend was goed bereid, geen aanmerkingen. Ik miste wel een extra groente op mijn bord, Een enkele witlof rolletje was echt niet voldoende. huisgemaakte, erg goede mayonaise. Bediening was vlot, alleen bij het afrekenen... Graag doe ik dat aan tafel en wil als klant niet met mijn 'Hema-bonnetje" naar een kassa lopen. Was meteen einde van de culinaire sfeer. Ik doe dat liever even aan tafel en leg wat plastics neer, ik wil niet aan geld denken als ik eet.... Men stond wel open voor kritiek! Restaurant ligt aan aparte locatie: uitkijkende op een (lege) startbaan. Tafel oogde leeg en niet echt gezellig. Stoelen zitten echt niet lekker... De klant wordt niet uitgenodigd om daar lekker lang in te blijven zitten.

Oh ja: als toetje: kleffe chocolade (zo noemen ze het echt!): Het chocolade taartje viel mij wat tegen (te hard, niet klef), maar het ijs en vooral de slagroom waren echt heel goed!! Ik denk niet dat het ijs echt zelf is gemaakt, maar de slagroom is van uitmuntende kwaliteit. Kom hier zeker nog eens terug.. Hopelijk hebben ze nog een gerechtje erbij op de kaart... Ik denk aan zoetwater vis? Mooi Hollands product? Snoekbaars? bv...