1. Peter de Hoog

Op 29 september weer eens hier gegeten, in verband met de restaurant-week. Een oordeel over een restaurant is pas mogelijk als je de nodige anderen hebt bezocht. Ik weet exact waar ik niet meer naar toe ga. Elke keer proberen we weer te zoeken naar iets wat niet in overeenstemming is met de wensen. Weer niets gevonden. Het is simpel, de totale combinatie klopt, keuken, bediening en sfeer. Als iemand in opleiding in de bediening is behoort men wel enige clementie te betrachten, en niet meteen onder de maat te beoordelen. Voor ons, iets ouderen, prima porties. En alles kakelvers. Ikzelf geniet erg van de gegratineerde lof. Altijd op perfecte temperatuur. De Irisch-coffee maak ik zelf niet beter.
    Ik, wij, zijn van plan, zeker als er iets te vieren valt, blijvend bij La Mere Anne terug te komen. Waarvan akte.

Vorige recensies van Peter de Hoog

• Op 10 en 22 april weer eens bij dit restaurant gegeten. Bij binnenkomst werd meteen geinformeerd of alles op 20 maart naar wens was geweest. Wij konden slechts een duidelijk ja melden. Ook deze 2 maal werd de verwachting wederom overtroffen. Regelmatig eend gegeten, maar hier was hij top. De bediening heeft op verzoek geinformeerd welke wijn er het best bij past. Zeer goede keuze. Ook hier weer niet altijd een 10, gewoon omdat het de laatste 25 jaar steeds beter is geworden.

• Op 20 maart 2010 met 20 personen het feit gevierd dat wij 35 jaar in de echt verbonden waren. De afgesproken zaken ten aanzien van alles voor 110 % nagekomen. Het eten was zoals altijd zeer smakelijk. Daarbij de aantekening dat het 25 jaar geleden ook al toppie was. De kleinkinderen verheugen zich als wij hier gaan eten. De overige gasten waren ook zeer tevreden en voldaan. Ik geef niet allemaal tienen, omdat ik weet dat het altijd weer beter wordt.