1. Afgelopen weekend met het mooie weer door de Staatsbossen bij Sint Anthonis gewandeld. Nadien een lekker bakje koffie gedronken bij De Heksenboom. Terwijl de kinderen druk aan het spelen waren met andere jongens en meisjes konden wij even rustig genieten op het lekkere terras bij het restaurant. De Heksenboom is een mooi en gezellig restaurant. We werden vriendelijk geholpen door de serveersters en obers. Nadat we een tijdje heerlijk op het terras gezeten hadden, hebben we toch maar besloten om een lekker hapje te eten. Het was heerlijk. Niet alleen wij hadden uitgebreid keus, maar ook onze kinderen konden kiezen uit één van de leuke kindergerechten.
    Ook in de winter lijkt het restaurant ons zeer sfeervol. In het restaurant bevindt zich ook een speciale kinderkamer, maar is er ook gezellige open haard aanwezig. Wij zullen in de winter vast nog eens een bezoekje maken aan De Heksenboom.