Tijdelijk gesloten wegens verbouwing

Op dit adres zit nu: Restaurant Uma

1. Voorbije weekend heerlijk getafeld bij Wereldwijd.

Bij binnekomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we een rondleiding door het restaurant met uitleg van het concept.

We moesten er even inkomen, euh ja zelf je eten en drinken pakken. Maar dat wende al snel.
    We hebben rustig wat brood met knoflookboter als voorafje genomen, met een glaasje wijn en vervolgens het koude buffet verkend. De gerookte zalm smaakte heerlijk vers (en niet vissig) en andere hapjes was niets op aan te merken.
    Dan op naar de warme gerechten, gehaktballen met jus en aardappelkroketjes voor mij, yum. Mn man heeft zich op het aziatische deel gestort, vond hij erg lekker.
    Dan als vervolg hebben we gegrilde steak (sommige stukjes beetje taai erg lekker met kruidenboter), lamskoteletje (mooi gebakken) en kipfilet (erg mals en sappig) met frietjes en mayo gegeten. Oh en als probeerseltje kikkerbilletjes (smaakt net als kip ;)
    Dan alles even rustig laten zakken, voor we het dessertbuffet geplunderd hebben. Mini creme brulee, lekkere taartjes en pistache ijs! Daarna uitgebuikt met heerlijke italiaanse cappucino (van aparte kaart).

We hebben wel een half uur bijgeboekt, en mijn man was overgestapt op het Belgische bier en de koffie maakte iets duurder maar voor wat we gegeten hebben nog steeds goedkoop.
    We komen zeker terug zodat we weer andere dingen kunnen proberen want dit was niet eens de helft.

Het is misschien nog niet zo wereldwijd, maar dat kan nog komen??

Oh en nog een klein dingetje, bij het bestellen bij de kookplaten was het wel een beetje verwarrend, wie is aan de beurt, mag ik meteen bestellen?

Erg leuk interieur ook, het is erg groot, maar toch knus.