1. Eerlijk is eerlijk: Deze Febo heeft geinvesteerd in een nieuwe pui en de armoedige plexiglas deurtjes zijn verdwenen! Hulde, de uitstraling is sterk verbeterd! Ook zijn mijn kroketjes niet meer slap en lauw uit de automatiek. Nu alleen nog ff wat positiever personeel achter de balie of desnoods zelf wat meer het goede voorbeeld geven als ondernemer en het komt allemaal wel goed... Aan de kwaliteit van de geleverde producten ligt het niet, zorg voor leuk en klantvriendelijk (desnoods ouder & duurder) personeel. Tegen een goede Febo kan geen Mac Donalds tegenop, maar dan moet je wel zorgen dat alles voor elkaar is! Ik ben zelf (slager) ondernemer en proef aan de hele sfeer in jouw bedrijf dat je een schop onder je kont nodig hebt. (die heb ik ook wel eens nodig)
    Suc6 collega!
    Go for it, Febo is een Fenominaal NL merk!

6,5

Vorige recensies van De slager

• De automatiek is altijd garantie voor slappe kroketten, jammer!

Jullie hebben een gouden stek en een goede formule maar de ondernemersgeest is niet thuis, hier is mèèr van te maken...

En doe eens een keer wat aan dat armoe-plexiglas deurtje voor de koudere dagen, als jullie het goed doen verdien je genoeg om er een knap deurtje in te hangen!

4,5