1. Jaap 1205 punten

Als ik de beoordelingen lees zou ik bijna denken dat ik in een ander restaurant ben geweest. De bediening was bar en boos, ten eerste krijg je de kaart in handen gedrukt en moet je nog een minuut of 10/15 wachten voor ze de bestelling van je drankje komen opnemen, direct even een drankje opnemen zit toch wat gezelliger. De heer (eigenaar?) komt weinig geinterresseerd over, kijkt wat in het rond terwijl je de bestelling voor het eten opgeeft en met veel moeite krijg je een minimaal antwoord op een vraag over een gerecht. Als je tijdens het eten de dames van de bediening iets vraagt over het gerecht blijken ze je niet te begrijpen, spreken nauwelijks nederlands, dus moet de "enthousiaste" man weer opdraven.
    Soepjes vooraf redelijk, wel zelf gemaakt maar enigzins flauw en lijken niet op basis van bouillon maar water, voor de prijs o.k. als je zelf e.e.a. opkrikt met zout en peper.
    Hoofdgerechten; vlees prima, lekker mals en goed bereid, echt goed. Maar de bijhorende aardappelen met vreemde smaak en lauw, broccoli zonder smaak, salade eenvoudig en vers, met wat olie en wijnazijn o.k.
    Al met al verlaat je de zaak met gemengde gevoelens, er lijkt meer in te zitten maar het komt er niet uit. we hadden niet het gevoel dat je gast was, meer voorbijgangers die verplicht geholpen moesten worden, onze ervaringen met andere Italiaanse restaurants zijn op het gebied van gastvrijheid anders.

4,9