Op dit adres zit nu: La Casita

1. Arnhems meisje

Ik kom hier nooit meer!!

Na vele wisselende verhalen over Roderick liep ik samen met een vriendin zoals wel vaker voorbij Roderick. Ook dit keer zei ik: misschien moeten we het toch eens proberen daar. Buiten ziet het er altijd gezellig uit, maar naast een discotheek zitten in een steegje, trekt me toch minder aan dan bijvoorbeeld de korenmarkt of jansplein.
    Uiteindelijk zijn we toch gaan zitten. Het zag er aardig druk uit en de bediening liep hard. Vanwege tijdsnood alleen drinken, carpaccio, patatas bravas en brood met sausjes besteld. Het drinken kwam vrij vlot, en we kregen zelfs wat olijfjes vooraf. Helaas ging het daarna bergafwaards...
    De carpaccio was vochtig, zelfs waterig. Dit werd natuurlijk versterkt door de pesto, maar het ergste was dat de salade onder de carpaccio drijfnat was. Veel te vochtige dressing! We konden de carpaccio uitwringen op ons bord. Met veel peper en zout (ook dat was nodig) naar binnen gewerkt, en toen moesten we gauw gaan. Bij het afrekenen werden we door twee mensen uit de keuken geholpen. Bij de vraag of het gesmaakt had, kon ik het natuurlijk niet laten om erbij te melden dat de carpaccio vochtig was. Met voorzichtig de vraag of dit de bedoeling was, kregen we alleen een chagrijnig hoofd te zien. Daarna werd er vanuit de keuken geroepen: Haal maar van de rekening af, haal maar van de rekening af! Wij schoten natuurlijk in de verdediging want dit hoefde niet, we hadden het gewoon opgegeten, het was gewoon een tip. Hierop kregen wij het volgende antwoord: Wij hebben nooit klachten over de carpaccio. Belachelijk! Rule no 1 als je in de horeca werkt: de gast is koning en behandel die dan zo. Je hoeft het niet met diegene eens te zijn, maar zeg dan dat je erop zal letten en dit door zal geven aan de keuken..
    Een ding weet ik zeker: Hier komen we nooit meer!!

3,6