1. Gisteren met een bon van Groupon met 4 personen gegeten bij Luna. De bedoeling van Groupon is kennismaken met bv een restaurant met de bedoeling hier weer terug te komen...... Maar daar slaat Luna de plank volledig mis. Het begon al met de ontvangst... We hadden gereserveerd. Voor 4 personen een tafeltje van 80x80....Dit hebben we niet geaccepteerd en na lang aandringen kregen we 2 tafeltjes, aan elkaar geschoven... Prima. We waren om 17.15 bij Luna. Het menu van de chef, van de Groupon bon, een beperkte keuze, maar we konden toch iets van onze gading vinden. De bediening, 4 verschillende medewerkers aan onze tafel, waren beleefd.... maar daar was dan ook alles mee gezegd. Het was wachten geblazen.... geduld werd op de proef gesteld. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten op het voorgerecht, daarna nog eens anderhalf uur op het hoofdgerecht en daarna nog eens een kwartier op het nagerecht, omdat ik had aangegeven dat ik om half 9 een afspraak had. Om de rekening ben ik moeten gaan vragen, anders hadden we er nu nog gezeten, ben ik bang. De rekenining, 2 bitter lemmon, 1 pilsje en 2 cola light.......en 1 kommetje frietjes met mayonaise, omdat het niet voldoende was wat op de borden lag........17,50 euro. Jammer Luna, doe hier iets mee, want dit voorspelt niet veel goeds voor de toekomst. De horeca heeft het al niet gemakkelijk in deze tijd. Veel succes verder.

3,9