1. Laatst op een vrijdagavond hier gaan eten. De ligging is ideaal voor een fiets- of wandeltocht door de bossen.

Het was erg rustig, maar je kon merken dat de bediening er niet echt zin in had. We werden niet welkom geheten bij binnenkomst en de tafel waar we plaats wilden nemen, lag helemaal onder de kruimels van de vorige gasten, terwijl er maar 2 tafels bezet waren.

Na 10 minuten werd ons gevraagd wat we wilden drinken en of we ook een hapje kwamen eten. Na ongeveer 30 minuten werd ons drinken gebracht en eindelijk onze bestelling opgenomen. Na 45 minuten kwam de serveerster terug om te zeggen dat wat we besteld hadden niet meer in huis was en of we het erg vonden als ze het zouden serveren zonder bepaalde ingredienten. Wel netjes dat ze dit even kwam melden.

Het eten smaakte er niet minder om en ik vind de prijs/kwaliteitverhouding prima. Maar ik moet erbij zeggen dat ik voor dezelfde prijs wel eens lekkerder heb gegeten.

Al met al zal ik dit niet aanraden bij vrienden.