1. Op 25 september hier op het terras gegeten: het duurde lang voordat onze bestelling werd opgenomen - de ene persoon dacht dat de ander ons al bediend had... - 2 pannenkoeken met spinazie en ricotta besteld en pas na 30 minuten kregen we die. Er bleek zand in te zitten, het knarste tussen onze tanden. En het zat niet in de spinazie, want ook delen van de pannenkoek zonder spinazie knarsten. Het moet dus in het deeg hebben gezeten. Mijn vrouw ging naar binnen om hierover haar beklag te doen: de bediening zou het doorgeven aan de keuken en vragen wat er aan de hand was. Ze waren er niet verbaasd over, het leek erop alsof ze wisten wat er aan de hand was. [Van een andere tafel zagen we ook 2 mensen een net geserveerde pannenkoek terug naar binnen brengen.]
    Pas 10 minuten later werden onze borden opgehaald, waarop we soep bestelden. Deze smaakte wel goed maar was lauw.
    Er is ons niet verteld waardoor we hier knarsentandden, bij het afrekenen kon er zelfs geen excuus af.

2,6