Op dit adres zit nu: Taksim

1. Slechtse ervaring restaurant Farao Leusden ooit!

Vanavond bestelden we een portie spareribs en een turkse pizza. Na 20 minuten werd dit keurig bezorgt. We beginnen heerlijk met eten, maar als we bijna uitgegeten zijn worden we gebeld door de bezorger van Farao dat hij per ongeluk een streng spareribs teveel heeft bezorgt bij ons. Hij vraagt of we deze weer in willen pakken dan komt hij die halen. Wij geven aan dat we ipv 2 strengen nu 2,5 streng spareribs hadden en ons er niet van bewust waren dat dit fout was gegaan. Zeker omdat het tasje dichtgeknoopt werd bezorgt en de rest van de bestelling klopte. Ook gaven we aan dat het al bijna op was en we alleen nog maar een paar stukjes hadden. Toch wilde hij deze komen halen!?
    Vreemd, maar goed als hij dat wil….5 minuten nadat hij het heeft opgehaald belt hij ons weer. Dit keer om ons te vertellen dat wat we hebben gedaan schandalig was en onbehoorlijk zoals wij deze enkele stukjes spareribs terug durfden te geven. En op sarcastische toon volgt dat we er maar van mogen hebben genoten, want dat dit echt schandalig is. Toen was bij mij de maat vol. Ten eerste maken zij de fout om te veel te bezorgen, vervolgens moeten wij dit terug geven en dan worden we ook nog gebeld dat we schandalig zijn….dacht even dat het een egyptische banansplit was. Maar dit bleek de klantvriendelijk van Farao!
    Wanneer ik dan de eigenaaraan de telefoon vraag geeft die aan dat ik fout was, ik had de bezorgde spareribs niet mogen eten. Ik zag immers toch ook wel dat er te veel was bezorgd! Echt, ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld door een restaurant. Dan vraag ik me nog af of hij de opgehaalde spareribs daadwerkelijk bij de volgende klant had willen bezorgen? Je zou die klant zijn….Ik ga er nooit meer eten bestellen!