1. Nu al een paar keer gaan eten bij la casa.
    Het eten is erg goed en het is ook altijd druk.
    Helaas is de bediening het tegenover gestelde. Als er iets fout gaat (wat altijd kan gebeuren) krijg je als klant het gevoel dat het jouw schuld is...
    Daarnaast is er ook weinig contact tussen bediening en klant.
    Laatst met 6 personen gaan eten, waarvan 1 persoon een driegangenmenu had. Na het hoofdgerecht kwam er geen bediening meer langs...zijn we zelf moeten gaan aangeven dat er nog iemand was die nog een nagerecht kreeg. Vervolgens werd ook niet gevraagd of nog iemand een dessert wilde. Toen we dit aangaven kregen we alsnog de dessert kaart maar tegelijkertijd kreeg onze vriend al zijn nagerecht, samen genieten van het toetje zat er dus niet in.
    Afgelopen keer waren we met 8 personen...uiteindelijk zijn we zelf naar de kassa gelopen om te vragen of we mochten betalen, ook deze keer na het hoofdgerecht niemand meer gezien.
    Ik krijg steeds meer het gevoel, dat het TE goed gaat bij La Casa. De arrogantie van het personeel komt over alsof je niet boeit als klant. Als jij niet komt komt wel iemand anders, dus ze doen zich geen moeite voor de klant.
    Erg jammer...want het eten is heerlijk!! Maar mij zien ze niet meer terug.