1. Hans en Griet is een hartstikke leuk concept, met name voor kinderen. Er ontbreekt echter een goede leiding.

Al bij binnenkomst (we hadden niet gereserveerd) staan we 10 minuten te wachten zonder dat iemand op- of omkijkt.

Als we na 10 minuten iemand aanspreken of er nog plaatsen beschikbaar zijn wordt er gezegd dat we geen kans maken, maar ze toch even gaat kijken. Bij terugkomst wordt gemeld dat er geen plaats meer is. Op onze vraag of er op terras nog wel plaats is wordt gemeld dat dat geen probleem is.

Wanneer we daar gaan zitten wordt al snel duidelijk dat daar geen bediening is. Talloze mensen kijken vertwijfeld rond of ze misschien ooit geholpen gaan worden.

Nadat ik naar binnen was gelopen om te vragen of we mischien geholpen konden worden kwam iemand de bestelling opnemen en werden we verzocht direct bij bestellen te betalen, "anders stond er teveel geld open"
    Een bonnetje werd niet verstrekt, dus controle niet mogelijk.
    De rest van de gasten werd genegeerd.

Al redelijk snel kwamen de overigens zeer smaakvolle pannenkoeken op tafel.

De rest hebben we maar bij de wat verder gelegen McDonalds genuttigd.

Hans en Griet is een hartstikke leuk concept, maar er ontbreekt een ervaren horeca manager die het jonge personeel sturing en leiding geeft.

Als die er komt hebben jullie een geweldig concept in handen met veel potentie.