1. Met een groep bij de Stairway eten is een ramp. Gister kregen we onze bestelling 1,5 uur nadat we hadden besteld en 2 van de 9 mensen uit onze groep kregen hun eten helemaal niet. Hun eten moest nog apart bereid worden toen we erom vroegen. Bovendien had één iemand pulled pork besteld maar dat was zwart verbrand. 'Dat hoort zo' beweerden de medewerkers. Nou het was niet te eten. Ook werden drankjes vergeten te brengen, moesten we vragen om bestek en klopte de rekening niet. Uiteindelijk kregen de twee die geen eten hadden gekregen hun eten om kwart over 9, terwijl om half 8 het eten was besteld. Toen we naar buiten liepen hier er een aanplakbiljet met 'personeel gezocht, ervaring is niet nodig'. Wij wisten wel beter! Dit is trouwens niet mijn eerste keer dat het eten bij de Stairway niet goed verliep, maar vooral met een groep is het een drama.

3,7