1. Na eerdere positieve ervaringen zijn we na zaterdag 10 september jl. helaas minder enthousiast. Bij binnenkomst geen warm onthaal. We hoeven echt geen rode loper maar welkom voelden wij ons niet. Een dame bij de ingang had het zittend erg druk met het bekijken van haar agenda en nam weinig moeite om op te kijken. Mompelde iets terwijl ze verder bladerde. Wij hadden niet gereserveerd en vroegen om een tafel. De man die naast haar stond wekte de indruk even te kijken of het wel kon. Dit terwijl er maar 4(!) tafels bezet waren. We hadden het idee dat ze op tijd thuis wilden zijn.Vier verschillende personeelsleden aan onze tafel gehad. Op een blonde jongedame na was het personeel erg zakelijk. Bijzonder goed ingestudeerde woordkeuze waar niet vanaf mag worden geweken. Gaf geen fijn gevoel. Dagmenu goed maar nog steeds niet royaal bedeeld. Kindermenu nog altijd aan de prijzige kant en geen vermaak of speelhoekje voor kinderen. Maar goed, dit wisten we gezien onze eerdere ervaringen. Voor ons dankzij het kille onthaal en de afstandelijke bediening geen Maotie meer.....

10 september 2011 · Vorige recensie van Joop

Vorige recensies van Joop

• Joop

Op een mooie lenteavond als gisteravond is het goed vertoeven op het gezellige terras met parasols.

Mijn dagmenu bestaande uit soep, hoofdgerecht en dessert smaakte prima. Goed gevulde groentesoep, er is zeker niet bezuinigd op gehaktballetjes. Lekkere wienerschnitzel met geb. Aard. En 2 soorten groente, bakje salade en ijs na. Niks mis mee. Ook mijn vrouw was erg tevreden over haar vegetarische pannenkoek.

De kinderen hadden vier kleine vissticks, patat met mayo en appelmoes. Vind ik persoonlijk voor 7,50 euro nogal aan de prijs. Het valt niet altijd mee om (kleine) kinderen rustig te houden op een terras. Tip: neem daarom zelf iets voor ze mee want er is werkelijk geen enkel vermaak in de vorm van een glijbaantje en/of speeltoestel terwijl daar ruimte genoeg voor is. Dit hebben we ook kenbaar gemaakt. Men gaf eerlijk toe dat dit al vaker gemeld is maar dat er waarschijnlijk (lees: zeker...) niets mee gedaan wordt. Erg jammer. Al zou het ook bescheiden van opzet zijn, een speeltuin hoeft het echt niet te worden. Daarvoor rijden we wel twee kilometer verder.

We hadden overigens wel een vriendelijke ober bij de tafel. Ook niet onbelangrijk.