1. Sinds ongeveer een jaar eten we hier regelmatig (met z’n tweetjes of met een groter familiegezelschap) en proberen dan telkens andere gerechten uit de Thaise en Chinese keuken. Inmiddels weet de (nieuwe) eigenaar wat wij lekker vinden en komt dan ook vaak met heel goede suggesties. Soms nemen we alleen kleine gerechtjes maar meestal toch wat meer dan dat, want alles smaakt zo heerlijk!
    De kok gebruikt gelukkig weinig of geen MSG (vetsin: een smaakmaker die vaak gebruikt wordt om mindere kwaliteit vlees malser te maken) en kookt heel constant. De kaart bevat naast de gebruikelijke gerechten minder bekende schotels, zoals bijvoorbeeld een Thaise vispot.
    De bediening is snel, accuraat en bijzonder vriendelijk en vervult graag speciale wensen . Restaurant en toiletten zijn keurig schoon.
    Trekpleister, zeker ook voor kinderen, is een heel groot zee-aquarium met veel kleurige vissen en koraal.
    De prijzen zijn alleszins redelijk. Kortom, een aanrader!