Op dit adres zit nu: Boemi Thai

1. Je moet met minimaal 2, maximaal 4 personen eten, dan kun je per ronde per persoon 3 stuks uit het lijstje kiezen. Als je dit op hebt kun je weer 9/12 stuks bestellen tot de twee uur om zijn. Na 3 a 4 rondes zit je wel vol. Iedereen mag nog een toetje nemen, keuze en smaak zijn goed, ook aan de kleine is gedacht met friet en frikandel kipnuggets bitterballen appelmoes zeker voor de prijs van 14,50 ma/vr 16,50 za/zo. Erg goed concept, wel reserveren min. dag ervoor. Bij 5 personen wordt er voor iedereen tegelijk neergezet, is minder gezellig en rommelig. Is eten op traditionele spaanse wijze met vorkje prikken dus stel je dit niet voor als een ander restaurant met mes en vork maar is zeker zo leuk en voor herhaling vatbaar. Je kunt er ook voor feestjes terecht incl. drank, ga ik binnenkort proberen voor verjaardag.