Op dit adres zit nu: So de Jus

1. Jan Zonder Vrees

Zaterdagavond in Eindhoven. Omdat het de vorige keer niet tegenviel gingen we weer naar La Carioca, voor het onbeperkt tapas eten. Buiten stond het bord "onbeperkt tapas eten, 18,95" ons al te verwelkomen. Bij binnenkomst nog even gevraagd of er plaats was (zaak was bijna leeg...), het was geen probleem!

Serveerster kwam, nam de drankbestelling op, en ging weer. Even later kwam ze terug met de boodschap dat de ijsmachine kapot was, en ik dus geen Margaritha kon krijgen. Dan maar een alternatief drankje gekozen, geen probleem. Even later kwam de serveerster met de drankjes, en ze nam meteen onze tapas bestelling op. Tot nu toe geen vuiltje aan de lucht...

Even later, wederom de serveerster. Dit keer met de mededeling dat er die avond geen tapas was! Raar, om het dan toch zo groot te adverteren zou je zeggen. Morrend naar iets alternatiefs op de kaart gekeken, maar niets trok onze interesse. Dus besloten we verder te kijken.

Dat we de drankjes niet gratis kregen is nog daaraantoe (was wel service geweest in dit geval), maar dat het bord buiten gewoon bleef staan, en dat beneden mensen van tapas aan het genieten waren, dat kan niet door de beugel! Vandaar ook 4x een 1, wat eigenlijk alleen voor de service geldt. Het eten is er normaal OK (redelijk goede prijs/kwaliteit verhouding), en de sfeer is er aangenaam. Maar dit keer sloegen ze de plank totaal mis.

Dit soort dingen maken of breken een zaak. Wat mij betreft is La Carioca vanaf nu gebroken. Mij zul je er niet meer zien.