1. Van de acht pannekoeken waren er drie niet goed gebakken, schapenkaas smaakte erg naar Feta, een van de pannekoeken was hier en daar verbrand. Er kon niets van de prijs af, aangezien deze persoon (van de verbrande pannekoek) hem pas na het opeten (een groot deel waar verbrande stukken in zat laten liggen,) had aangegeven dat het niet smaakte. Duurde lang voordat we een toetje konden bestellen, en het duurde nogmaals erg lang voordat we het ook daadwerkelijk kregen. Bediening was blijkbaar niet goed ingewerkt, want ondanks dat het niet druk leek, ging het nogal eens fout met het verkeerd aanleveren van drinken (dat niet voor ons was, maar voor een andere tafel.)
    Voor het eerst in jaren (en we gaan vaak uit eten.) geen fooi gegeven.
    Kinderhoek vooral ingericht voor kleine kinderen, en een tweetal dingen waar je geld in moest stoppen. Grijpkranen waren dit.

3,4