1. Sinds jaar en dag vaste regelmatige bezoeker van Kreta maar volgens onze mening in kwaliteit enorm achteruit gegaan en besloten om voortaan links te laten liggen.

Waar o waar is de Ouzo gebleven bij binnenkomst?

Op zich probeert het personeel vriendelijk te zijn maar ze stralen het zeker niet meer uit. Het eten was qua hoeveelheid onvoldoende voor normale eters en veel te zout. De Griekse salade bij de Jumbo voldoet beter aangezien zij er nog olijven en feta in doen, bij Kreta gisteravond ontbraken deze (m.i. belangrijke) aspecten.
    De Tzaziki was met minst wat ik ooit bij een Grieks restaurant heb gezien en gezien de hoeveelheid belachelijk duur want je krijgt het namelijk niet standaard bij de maaltijd.

Tevens bijna 20 minuten zitten wachten op één van de zeer jonge serveersters om een nagerecht te bestellen maar helaas werden wij genegereerd.

Jammer, wij kwamen er graag, met de nadruk op kwamen.