1. Lunch op een zonnige zaterdagmiddag.
    Stoelen op het terras zeer oncomfortabel door stang midden in de rug waardoor je niet lekker achterover kan zitten.

De bediening is weinig enthousiast. We kregen beide een ice-tea waarvan er een een lichte kleur had en geen smaak, 1 van de frisdrankmachines bleek leeg te zijn, dit is door de bediening niet gezien waardoor ik zelf een nieuwe frisdrank kon halen.
    Boeren kip sate met huisgemaakte frietes:
    Standaard dikke friet met paprika kruiden, geen mayonaise.
    Sate was gegrild, niet vers en niet van kipfilet, maar van wings.. geen smaak en erg taai. Saus was flauw en waterig met klontjes. Er was geen garnituur, erg saai en simpel voor 12.50!
    Mozarella-tomaat-pesto panini:
    Geen panini, maar stokbrood. Geen pesto te bekennen, Mozarella? weet niet, kon het niet plaatsen, tomaat was droog en taai.. bij toiletbezoek kon ik zien dat de voorverpakte kant en klare panini rechtstreeks uit de vriezer
    kwam.. 6.95!

De bediening kwam niet vragen hoe het ging, het eten liet lang op zich wachten.