1. graag wil ik reageren op mijn inzending van 2 september.
    aangezien het ons toch echt niet lekker zat, hoe het verlopen was bij oortjeshekken, hebben wij alsnog telefonisch gereageerd over het incident.
    Na alles uitgelegd te hebben, hebben zij de betr. ober er op aan gesproken en het bleek dat hij niet voldoende geinstrueerd was over de gsng van zaken bij een dergelijk arrangement.
    Zij boden ons oprecht hun excuses aan en beloofden wanneer wij terug zouden komen, dat alles perfekt geregeld zou worden inclusief een glas wijn als tegemoetkoming.
    Wij zijn er vandaag terug geweest, nadat wij vanmorgen gereserveerd hebben, en alles was nu voortreffelijk geregeld.
    De lunch was overheerlijk en de ober was van alles op de hoogte en maakte ook alsnog excuses.
    Zo zie je maar, dat wanneer je een en ander wat laat bezinken en je dan bij degene aanklopt, die er voor verantwoordelijk is, dat dan een oplossing toch wordt gevonden.
    Onze nare gevoelens zijn weg, de dag is nu naar tevredenheid verlopen en zo hoort het ook.
    Oortjeshekken: nu hartelijk dank.
    Toos

Vorige recensies van toos

• Vandaag na een fietstocht van 30 km.(2 pontjes varen niet)
    kwamen we om half 2 bij Oortjeshekken aan.
    Na plaats te hebben genomen, zagen we bij toeval dat je je consumpties binnen moest halen, bij navraag aan ober gold dit ook voor de lunch.
    Binnen (na wachten bij een persoonlijk gesprek tussen ober
    en bekende) vroeg ik om de lunch, waarvoor we 2 kado-lunchkaarten hadden.
    Dit kon niet meer geserveerd worden, slechts tussen 12 en 1 uur. Na aandringen of het dan niet een soberder lunchmenu met wat broodjes kon, was dit alleen mogelijk voor een bon en voor de andere moest ik dan betalen.
    Wat een slechte service, wat een leuke lunch (als kado door onze kinderen aangeboden is) had moeten worden, liep uit op een fiasco.
    Weinig klantvriendelijk, dit dient geen aanbeveling.
    Je moet dus blijkbaar tijdrijden, om nog te kunnen lunchen bij Oortjeshekken.