Op dit adres zit nu: Holy Five

1. Gisteren wilden we hier lekker gaan lunchen. We bestelden een uitsmijter. Resultaat een kaal bord zonder garnering met uitgedroogde eieren, aangebrande ham en droge sneden brood. We betaalden hier voor twee uitsmijters Euro 12,- We hebben de bediende hier op het terras zachtjes op aangesproken, omdat we hem niet in diskrediet wilde brengen. Hij zei dat die dit met de chef-kok zou bespreken. Vroeg of we nog wat wilden drinken. Hebben dit gedaan. Uiteindelijk moesten we toch nog onze tweede drankjes betalen. Hadden op z'n minst verwacht dat we deze van het restaurant aangeboden zouden krijgen.. Nu toch maar besloten een recensie te schijven, omdat de vorige keer dat we hier aten we ook al slechte ervaringen hadden met de de prijs/kwaliteit verhouding en de service en kwaliteit van het eten. Overigens was deze mannelijke bediende wel vriendelijk.

2,7