1. Helaas een slechte ervaring... Vorige jaar rond deze tijd ook geweest en toen een top ervaring gehad, dit jaar terug gekomen en het viel vies tegen. Onaardige en sarcastische bediening, een broodje kaas waar we ruim 30 min op moesten wachten, de toiletten die te vies waren om naar binnen te gaan en de luidruchtigste barman die we ooit meegemaakt hebben, misschien bedoelt hij het goed maar het werkt tegenovergesteld. Misschien kwam het vorige jaar dat het zo goed was doordat ze nog maar net open waren en alles nog op de rit hadden, nu hebben ze alles laten versloffen.. Erg jammer. Geen aanrader meer.

Vorige recensies van Mevr. Heemskerken

• Gisteren heerlijk geluncht met 2 vriendinnen. Ondanks dat de lunchzaak nog maar 1 week open is, was het erg goed geregeld! Hele vriendelijke bediening, uitgebreide lunchkaart, heerlijk eten en een super relaxte sfeer. En dat allemaal voor niet teveel geld! Wij komen zeker nog een keertje terug maar dan om koffie en "speciale" thee met gebak te nuttigen. Absolute aanrader voor een gezellige lunch met vrienden of vriendinnen.