1. Vorige week gedineerd bij de Posthoorn. Van wat je er denkt van te mogen verwachten was dit voor ons een tegenvaller. Het personeel kwam ongemotiveerd en onkundig (misschien door de jonge leeftijd) op ons over. Een van mijn tafelgenoten bestelde een glas jus d'orange waarvan de rand nog vol met lippenstick van de voorganger bleek te zitten. Het eten was in principe redelijk maar wel weinig keuze inderdaad (ook weinig variatie in de loop van de tijd) en behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt.

Enkele dagen eerder wilden we koffie drinken op het bijbehorende terras 'het stalt'. We wilden er graag een lekker stukje gebak bij. De serveerster gaf aan eigenlijk nooit op dit terras te werken en wist niet of er wel gebak o.i.d. was. Navraag leerde: 'Vandaag doen we alleen drankjes op het terras, geen gebak erbij. Ik snap zelf ook niet waarom dit is'. Dit vonden wij een wat aparte ervaring maar moesten ons er maar bij neerleggen.

5,3