1. Wij ervaren de laatste tijd jammer genoeg een achteruitgang in zowel het eten als de service. Het gemis van de goedlachse en ervaren chinese kok is overduidelijk. De praatjes en uitleg met daarop gevolgd het juiste sausje van deze kok "maakt" grotendeels het wokken in dit restaurant tot een leuk uitje. De vervanging door een hollandse jongeman die samen met een chinese jongeman de gerechten met weinig interesse voor je klaar maakt is wat ons betreft een hele foute keus. De gerechten worden te zout en te doorbakken bereid. Als je de volgende keer aanwijzingen wilt geven (graag minder zout en niet te lang bakken a.u.b.!)wordt je zogenaamd niet verstaan en gaat de jongeman toch gewoon zijn eigen gang.
    De service laat ook te wensen over. Wij vinden het knullig om hier aan te geven dat als je een tafel reserveert bij het raam en zelfs het nummer van deze tafel doorgeeft, deze toch bezet is. Het parttime personeel heeft geen feeling heeft voor het werk wat ze doen. Niet vriendelijk, bijna onaardig en geen enkel benul hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn en of ze het wel of niet goed doen.
    De vieze ijsbak is duidelijk aan vervanging toe en het eten is te doorbakken. De vinylvloer vlak bij de ijsbak is duidelijk aam vervanging toe, stukken uit de vloer en alles plakt aan je schoenen.
    Wij wachten eerst maar eens een flinke tijd eer wij weer een tafel reserveren.

1,9