1. Voor de verandering maar weer eens een keer een kapsalon gaan eten. Een van mijn favo gerechten in een dergelijk restaurant.
    Hier heb je voor €10,- een grote kapsalon en dan zit je ook goed vol. Je krijgt een flinke schaal met veel frites, kebab (of ander vlees als je wil) en sla. De knoflooksaus mag je zelf toevoegen. Wat het eten betreft een zeer goed restaurant als je van kapsalon houdt!
    De service naar ons toe was prima, maar helaas was dat naar bijna alle andere gasten niet zo. Misschien hebben wij geluk gehad, maar ik vind niet dat je dergelijk fouten kunt maken. De tafel achter ons kreeg 1 pizza te weinig, er kwam een man binnen die zijn bestelling wilde komen halen maar die was waarschijnlijk aan iemand anders meegegeven. Er kwam sigaretten rook uit de keuken, niet echt smakelijk als je in het restaurant niet mag roken, maar de kok het in de keuken wel doet en tot slot kwam er ook nog de lucht van aangebrand eten voorbij. Allemaal niet echt positief als je het mij vraagt.
    De sfeer vind ik wel goed, ondanks de fouten die het personeel maakt, blijven ze wel aardig. De inrichting ziet er mooi en modern uit en komt overeen met de bedrijfskleding.
    De prijs vind ik redelijk normaal voor een grote kapsalon, de rest van de kaart heb ik niet echt bekeken.