Op dit adres zit nu: De Vrolijke Jager

1. Om pakweg 19.15u met 4 personen aangeschoven, lekker gezellig ontspannen sfeertje. Al vrij vlug een drankje op tafel en na pakweg 10 minuten later het eten besteld.

Heerlijk zitten kletsen, een 2e drankje en zo is het 21.00u en nog steeds geen eten. Afijn ik vraag aan de ober of hij nog aan ons wil denken. Hij komt op een drafje terug en geeft aan dat het erg druk is in de keueken en het eten er zo aan komt.

Het is gezellig, dus waarom niet nog een pilsje.
    Uiteindelijk 20.00u en wederom de ober geroepen dat het nu wel erg lang duurde en gezien het aantal drankjes dat mijn honger langzaam over was.

Hij weer terug naar de keuken, en komt met het verhaal, het is wel erg druk (nog 3 tafels bezet) en dat er nog 2 tafels voor ons aan de beurt waren dus e.e.a. zou nog een 30-45minuten duren.
    Hierop geef ik aan dat hij mijn bestelling kan annuleren, helaas de rest van het gezelschap geeft aan : "Als het er over 10 minuten niet is dan vrees ik dat we opstappen"
    Dit scheen te helpen want uiteindelijk zaten we tegen 22.30u te eten.

Het eten was overigens lekker volgens mijn disgenoten.

Ik zelf heb niet meer gegeten, voor mij was de gezellige
    avond behoorlijk bedorven en met een gemiddelde van 1 trappistje per uur was de honger er echt vanaf.

Aan het einde komt de kokkin naar buiten en zegt "Het spijt me" (op zich een sportieve reactie).
    Over het algemeen ben ik best bescheiden in dit soort situaties en zal niet vlug aangeven dat ik het ergens niet mee eens ben, in dit geval maakte ik echter een uitzondering.

Ik gaf aan dat e.e.a. toch wel een behoorlijke domper had gezet op onze avond, nagenoeg 3 uur wachten op eten is niet bepaald servicegericht.

Afijn "de schutskuil" zeker gezellig om een borreltje te drinken maar als u wilt eten raadt ik u aan een lunchpakketje mee te nemen.

1. Met excuses voor de uitermate late reactie.
    Enige tijd na het plaatsen van dit stukje kwam er een telefoontje van de eigenaar (?).
    Deze bood aan ons avondje over te willen doen op zijn kosten zodat hij ons kon laten zien dat e.e.a. een vervelende en ongelukkige samenloop van omstandigheden was.
    Helaas heb ik de aanbieding niet kunnen accepteren maar het siert de Schutskuil dat zij dit aangeboden hebben.