Op dit adres zit nu: Pizzeria Toscana

1. Ik heb hier onlangs met collega's gegeten. Wij waren met een man of 22. Het viel ons op dat het er erg rustig was. Wij vreesden dus het ergste. Gelukkig viel dat mee, en dat is een understatement .

Wij kregen als welkomstdrankje een Ouzo, en ieder die nog een Ouzo luste kreeg er nog 1.

Omdat wij met een grote groep waren hebben wij van alles wat besteld. Er kwamen werkelijk waar ontzettende grote schotels met vlees. Ook kon iedereen een lekker voorgerecht uitzoeken. Het eten was echt erg smakelijk gekruid en mals. Ook voor extra patat en/of aardappelen en rijst deed men absoluut niet moeilijk.

Voor een collega van mij, die alleen Halal eet, hebben zij speciaal bij de islamitische slager een lamskoteletten gehaald. Uiteraard van te voren gevraagd, maar wat een service.

Wellicht dat zij het nog iets gezelliger kunnen aankleden, maar dat het er vrij rustig is snap ik niet goed. Ik ben gek op Grieks eten, maar ik vind dit toch wel een van de betere Grieken in Enschede, zo niet de beste!

Voor herhaling vatbaar!