Op dit adres zit nu: Bull's Steakhouse & Grill

1. Gisteren met 4 personen gegeten bij Brasil. Het was er niet druk (4 tafels bezet). De serveerster wist niet welk bier er in huis was, kan gebeuren. Toen we ons eerste drankje ong. half op hadden kwam dezelfde serveerster vragen of alles naar wens was geweest en of we nog wat na wilden gebruiken (ze had de ijskaart alvast meegenomen). Ik zei dat we toch liever eerst ons hoofdgerecht nog wilden hebben. Ze wilde dit opnemen maar dat had een collega van haar inmiddels gedaan. Vervolgens duurde het ong. 3 kwartier voordat het eten eraan kwam. De eerste serveerster serveerde de borden uit met een zeer vuile gele theedoek, de tweede serveerster had gelukkig een schone bij zich. De boontjes waren erg rauw, beetgaar ken ik maar deze waren nog erg hard. De gevulde paprika was rauw, volgens ons alleen uitgehold en verder niets mee gedaan. Stoofvlees erg taai, kip gedeeltelijk rauw. Toen ik wilde afrekenen moesten we de dame achter de bar 4 keer roepen voordat ze ons hoorde. Wilde ik afrekenen? Oh dan mag u gewoon(?) naar de kassa gaan hoor! Ik heb van dit alles wel melding gemaakt en ze deden dan wel een paar drankjes van de rekening af, dat dan wel! Wij gaan hier in ieder geval niet meer eten. Was geen gezellige afsluiting na ons verblijf op Terschelling!

4,5