Let op: enkel het restaurant is gesloten. De zaak verzorgt wel nog catering.

1. sep van de voort

Geweldig restaurant, met nieuwe eigenaren sinds begin 2011, waar over ieder ingredient wordt nagedacht en waar iedere hap een belevenis is. Vanavond voor de derde keer dit "seizoen" gegeten en opnieuw een feest voor alle papillen. Van amuse tot dessertwijn is alles tot in de puntjes verzorgd met een bediening die vertelt over de gerechten alsof hij zelf de kok is. De liefde voor voor de keuken zit zowel voor de bediening als voor de kok tot diep in de haarvaten. Ook voor vegetariers een feest. Mijn vrouw en kinderen zijn vegetarier en zij worden niet lastig gevallen met laffe pasta's en andere gratuite gerechten maar net zo verwend als de omnivore eter. Als regelmatig bezoeker van het Amstel Hotel en Hotel de l'Europe kan ik u verklappen dat dit restaurant qua originaliteit en smaakbelevenis echt niet onderdoet. Geweldig!!