1. Ben alleen bij de afhaal geweest dus weet niet hoe het in het restaurant is. Ik vroeg eerst of ze iets hadden wat in de buurt kwam van traditioneel chinees. Wisten ze niet dus ik zelf maar even op de menu kaart kijken.

Ik bestelde een mihoen goreng speciaal met kip tja sieuw met groente.

Het gerecht smaakt prima. Normaal wok ik dat soort dingen altijd zelf in mekaar, maar was even op vakantie hier in de buurt dus vandaar dat ik even bij de chinees wat ging halen omdat ik geen wok bij de hand heb.

Die mihoen goreng speciaal smaakte prima, is ook vrij moeilijk gerecht vind ik altijd zelf, omdat het altijd snel te slap wordt als je het te lang kookt dus luistert vrij nauw.

Had wel het vermoeden dat er wat Ve-tsin doorheen zat en het was enigzins licht vettig en toen ik het op had zag je de olie onderin het bakje zitten, maar voor een keertje kan dat op zich geen kwaad, maar ve-tsin is normaal gesproken nergens voor nodig om het te gebruiken. Iets teveel olie naar mijn smaak.

Ook vroegen ze niet of ik sambal wilde, maar dat geeft niet die hoef ik sowieso nooit want dat is sambal oelek en dat wordt gebruikt om te bakken in de wok en niet om aan tafel door je eten te doen (dan moet je gebakken sambal nemen).