Op dit adres zit nu: Naud

1. Via de Groupon aktie kennisgemaakt met dit eetcafé.
    Het 1e contact was even niet zo goed, aangezien ze de voorwaarden van de Groupon aktie veranderd hadden en we alleen om 17 of 19 uur terecht konden en dit ons niet goed uitkwam.
    En toen we dan toch om 19 uur kwamen bleek 1 van de 2 vegetarische hoofdgerechten op te zijn...!

Maar verder hebben we genoten van het eten en van de heerlijke plek buiten op het binnenplaatsje.
    We mochten, net als het standaard 3-gangenmenu van 21 euro, van de kaart zelf de voor-, hoofd-, en nagerechten uitzoeken.
    Als voorgerecht had ik het gebakken geitenkaasje met appel en die was echt verrukkelijk!
    Zoals gezegd waren er maar 2 vegetarische hoofdgerechten waarvan 1 een hartig taartje was en daar zit ik meestal niet op te wachten bij uit eten gaan, maar goed, die was dus nu toch op. Daarom de Port Salut gehad: 2 kaassouffles met pittige kaas en een mooi opgemaakt bord en bakjes met patat en salade erbij en (heel lekker en leuk) een wekflesje met rabarber.
    Het toetje was helemaal het einde, want dit was een chocolade cakeje uit de oven waaruit de warme chocola stroomde, met ijs en slagroom.

Al met al zeker een aanrader en is zeker de prijs waard.
    Raad de kok alleen aan om wat meer vegetarische keuzes toe te voegen.