1. Niet gereserveerd op zondagavond met tweeën binnengegaan. Er was gelukkig nog één tafel vrij. Wij nemen overal het verrassingsmenu en wat we hier voorgeschoteld kregen was van een ongekende klasse: oesterzwammen en fijne salade met Parmezaanse kaas in truffelsaus, een heerlijke scholfilet met fijne aardappeltjes en als groente courgette, sperzieboontjes, tomaat en gemixte paddenstoelen. Een tussendoortje van citroenijs. Daarna in fijne reepjes gesneden reebiefstuk met cantharellen en cranberry's in rode wijnsaus, puree van bietjes, andijvie en met sauercrème en bieslook gevulde aardappel-in-de-schil. En tot slot een parfait van citronellalikeur op een flensje, omzoomd met heerlijk vers fruit.

Wij zijn nog nooit zo voldaan van tafel gestapt en gaan zeker terug. Verder: smaakvolle inrichting, scherpe messen, geen achtergrondmuziek, geen rokers maar je kon rustig met elkaar een verstaanbaar gesprek voeren onder het diner.