1. Familie Damen

Wij hebben op 27-08-2011 onze bruiloft gevierd bij De Pyramide. Het was nog meer top dan de top van de piramide hoog is. We hebben het fantastisch gehad. Een heerlijk, gezellige, informele en zorgeloze bruiloft dankzij het team van De Pyramide.

We krijgen van onze gasten naast complimenten over het feest ook veel complimenten over het buffet. Zelf vonden we het ook erg lekker. We hebben geen enkele klacht gehoord van onze gasten over De Pyramide, alleen maar lof. Dat is echt heel erg fijn voor ons.

Het team denkt mee en is attent op kleine dingen.

We hebben voor De Pyramide gekozen omdat we daar het beste gevoel hadden, dat gevoel is meer dan waar gemaakt. Tijdens het doorspreken van onze wensen heeft de bedrijfsleider ons zelfs geadviseerd een voordeliger avondarrangement te nemen, zonder nog een buffet op het avondfeest, omdat zijn ervaring had geleerd dat de gasten daar toch weinig van zouden nemen. Dat bespaarde ons een leuk bedrag. Die instelling zie je in alles terug, tevreden gasten en goede service is echt de eerste prioriteit, wij vonden openheid en eerlijkheid, de eigen bankrekening komt daarna pas. Waar vind je dat nog?

Onze dochter van 1 begon ook al blij te gillen op de achterbank toen we aankwamen, die wist al wat er kwam; lekker in de speeltuin en dan lekkere frietjes (we hebben natuurlijk een paar keer "proefgedraaid" voor de bruiloft).

Ik geef bijna nooit ergens een 10 voor, ik vind meestal wel iets maar ik kan me nu dus niets bedenken. Daarom een dikke 10 op alle fronten.