1. Slecht begin van ons eerste bezoek aan den Bosch.

We hebben aan half uur zitten wachten op koffie met een Bosche Bol aan een tafel op het terras (die niet afgeruimd werd, ook niet nadat de bestelling opgenomen was)

Om ons heen liep alles fout. Jongen liep af en aan met steeds de verkeerde bestelling die hij dan ook weer mee terug nam naar binnen. Na een bezoek aan toilet (waar zo'n beetje alles wat stuk kon dat ook was) heb ik de bestelling van mijn nog steeds braaf wachtende familieleden maar geanuleerd.

Binnen stonden 4 medewerkers bij volgeladen dienbladen te discusiëren, buiten keken steeds meer mensen vertwijfeld om zich heen waar hun bestelling bleef.

Een paar meter verderop werden we binnen 10 minuten bedient en zijn de Bosche bollen 40 cent goedkoper.

Wel heb ik complimenten voor het geduld van een medewerkster die een oude meneer van de trap naar toilet begeleide en voor het feit dat de bediening vriendelijk bleef ondanks dat schijnbaar niemand meer wist wie wat besteld had.

4,5