Op dit adres zit nu: Songkran

1. We hadden een groupon-bon van 25 euro, dus al betaald. Anders waren we er niet binnengestapt of er direct weer uitgerend. Wat een ellendig armoedige tent. Dit is niks restaurant. Wat een ongezellige, goedkoop opgekalefaterde snackbar. Sfeerloos qua alles.

De bon was incl vooraf een proseccootje (erg goedkoop bocht!) jawel, in een borrelglaasje. Dat was al gelijk een vorstelijk begin...

De grouponbon suggereert een korting van ruim 50%. Nou dan had alleen het eten al minstens 50 euro moeten kosten. Hoe durven ze? De bon was nog te duur voor wat je kreeg. We hadden beter een broodje bal kunnen nemen in een echte snackbar. Zelfs bij de febo eet je beter.

Fondue in van die kleine flutbakkies en ook nog bijna vermalen tot gehakt. Zeker reststukjes vlees. De bijgerechten waren abominabel. Vette gebakken krieltjes en doorgekookte boontjes.

De bediening. Nou ja, bediening... een jong ventje bracht alles maar had duidelijk nog nooit gehoord van service.

2,1