1. Ben hier geweest samen met mijn gezin, waaronder twee kinderen van 7 en 8 jaar. Bij het reserveren gevraagd of er voor kinderen ook wat geserveerd werd, waarop er gezegd werd dat er een kindermenu was voor € 7,50 pp.

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet en naar boven begeleid, waar het erg rustig was voor een vrijdagavond. Het kindemenu bestond alleen uit patat met kipnuggets. En dat voor € 7,50. Geen groente, geen ijsje niets. Voor een kinderijsje moest anders ook nog eens € 4,50 betaald worden.

Het restaurant anzich is erg netjes, het eten is erg lekker. Voor een bijbetaling voor de visschotel mag je wel iets meer dan 1 stukje inktvis verwachten, was wat karig. De groenten mogen ook iets langer in de wok, echter overall was het erg lekker.

De bediening is vriendelijk, had wel het idee dat als je extra dingen vroeg dit niet helemaal overkwam, bijvoorbeeld een portie extra noodles, kwam niet met de bestelling mee, moest apart om gevraagd worden.

Wij hadden via vakantieveilingen geboekt en dit restaurant is een aanrader, maar zonder kinderen.