in Purmerend

Carnes | Pescados | Tapas| Cocktails | Vinos

1. Afgelopen weekend met z'n vieren bij Tabasco gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het héérlijk was. Lees hier nu net met verbazing dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt.

Wij hebben alle tapas op de kaart 1x besteld en dat in 3 gangen laten uitserveren. De spare-ribs waren werkelijk voortreffelijk. Het vlees viel letterlijk van het bot zo mals! Maar ook de kippenvleugeltjes, pittige chorizo, varkenshaaspuntjes en serranoham waren stuk voor stuk voortreffelijk te noemen!

De enige minpuntjes waren dat de lamsrack door de kok vergeten was en nadat we dit hadden gemeld evengoed nog op de bon verscheen. Evenals een guaranta y tres, die dubbel werd berekend nadat er een was gesneuveld waarbij de serveerster niet geheel vrijuit ging... (niet in rekening brengen in zo'n geval!)

Wij zijn best kritische eters maar wij waren alle vier lovend over de kwaliteit van het eten. Enkel de calamaris (die niet eens op de kaart stonden) waren wat taai. Maar wanneer krijg je die echt mals? Zelden.

Wij komen zeker terug!